© copyright s.v.Tivoli

(Wedstrijd)verslag - 7

08 november 2015

Tivoli 2 - RPC 4 (4-7)

Door onze redacteur Pascal Janssen We begonnen goed aan deze pot met wat kansen over en weer. Valentin die een schot op de paal uiteen zag spatten. Dit was echter niet het eind van het offensief van Tivoli. Jorn gaf een briljante assist op Dion, die hem feilloos in het netje van RPC toucheerde. Het was duidelijk geen gemis dat stubbs er niet bij was... 10 tellen later was de stand weer gelijk. Valentin revancheerde zich ruim een kwartier later met een bekeken schot in de kruising. RPC beklaagde zich nog over vermeend buitenspel, maar scheidsrechter Mike was resoluut in zijn beslissing. Valentin had reden tot feest en het scorebord gaf 2-1 weer. Nu gingen we rusten. Er waren verschillende spelers met pijntjes maar die konden niet behandeld worden omdat Pascal er niet was, we wisten toen nog niet waarom. De tweede helft begonnen zoals altijd slap en ongeïnspireerd dus kwamen er twee aanvallen over de flank waar Pascal had kunnen staan en dus was het 2-3. Het was duidelijk een gemis dat Vincent er niet was... Het doek viel definitief na een foutje van de keeper en een verkeerde terugspeelbell van Stefan nu was het dus 2-5. Na een korte opleving in de aanval van Tivoli kende de scheids een pingel toe aan Jaffa na duwen in de rug in de 16. Valentin zette de keeper op het verkeerde been en schoot de penalty onberispelijk binnen. 3-5. Ondertussen stond ook Marc van Hout binnen de lijnen. Hij ging akkoord om voortaan als "Pasje" door het leven te gaan. (Pasje was er nog steeds niet) Hij nam ook de voetballende kwaliteiten over. Het was een soort Space Jam waar Marc de indruk gaf dat hij vandaag voor het eerst voetbalde. Het was duidelijk een gemis dat Carapiet er niet was... Hierna scoorde RPC nogmaals en Valentin maakte zijn drietal compleet door de keeper te omspelen. Einde verslag. Tot slot: Petje had geen handdoek bij, maar helaas was er geen Pasje als backup met een extra handdoek. Petje besloot om voortaan als natte poedel door het leven te gaan.
2015-16 2015-16